sâmbătă, 9 februarie 2008

Usi deschise


Cate lucruri noi poti sa descoperi de-a lungul unui simplu gand.Ma regasesc mereu invartindu-ma in aceeasi situatie fara scapare,ma chinui incercand sa dau un sens lucrurilor din lumea mea.In acest univers nimic nu a putut fi usor,nimic nu a venit dintr-o data.
Gasesc lucrurile ascunse din viata mult mai valoroase decat oamenii.
Ma simt asa mica in fata atator noutati si regret ca nu am timp sa le descopar pe toate in toata profunzimea lor.
Atatea usi care merita deschise,atatea intrebari la care trebuie gasite raspunsuri,iar eu nu am timp.De ce trebuie sa depind de timp,de trecerea lui?Isi prelungeste particulele exact atunci cand nu am nevoie si le micsoreaza cand strig dupa el.
Nopti nedormite,aruncate in tihna sortii,batai ale inimii violente,zgomote ascunse dupa formele inexistente imaginate de mine,pereti ce se extind dandu-mi spatiu,oameni inutili rapindu-mi clipe,momente magice lovite de realitate...simplele lucruri care ma definesc si imi dau o identitate.
Te las sa treci....oricum nu am putere sa opresc un titan ca tine!

7 comentarii:

Mr Sun spunea...

he he.. acuma si tu.. chiar vei sa fii master of all knowledge?
mi-a placut fraza "Gasesc lucrurile ascunse din viata mult mai valoroase decat oamenii."... dar de curiozitate vreau si un exemplu de un astfel de lucru ascuns :D

Ana St. spunea...

exemple sunt destule....unul ar fi bataia vantului in frunze pe ritmul unei melodii,dupa cum am vazut intr-o zi si asta a fost un lucru pt mine,destinat sa il vad yo in ziua aceea :D

Mango spunea...

Si eu ma regasea in acele randuri, poate o mai fac si acum. Ceea ce am invatat este cum sa privesc in gol. Crede-ma, este una din cele mai agitate senzatii de liniste pe care le-ai simtit vreodata:)

Annie spunea...

M-a inspirat postul tau.:) Eu n-as vrea sa opresc timpul. As vrea sa invat sa convietuim fara sa-l urasc pentru ce-mi ia si fara sa ma las constransa de trecerea lui.

void spunea...

I agree with annie. O solutie pe cat de simpla, pe atat de greu de gasit, dar in general solutiile importante au aceste doua calitati.

Fritz spunea...

Dureros dar adevarat. ca in viata asta nimic nu se face asa dintr-o data, usor, ci trebuie sa tragi tare ca sa obtii ce vrei, cat despre raspunsuri......... nu ne sunt suficienti anii pe care ii avem de trait ca sa aflam macar jumatate din raspunsuri, ar trebui probabil sa fim nemuritori!

Alex spunea...

Am eu o vorba : Viata e grea, dar trece ...

Si mai e una si mai draguta, nu a mea , dar... " Nu timpul trece, ci noi trecem prin timp. "
Poate ca nu oprind timpul am reusi sa castigam ceva, ci poate invatand sa traim mereu prezentul si fiecare clipa ca si cum ar conta cu adevarat, ca si cum ar fi ultima...