marți, 5 februarie 2008

Un simplu gand...


Multi prieteni mi-au zis ca nu stiu sa iubesc sau sa tin la cineva si ca de multe ori tind sa dau impresia ca nu imi pasa.Dar de unde isi dau ei seama de asta?Pana la urma cum pot defini dragostea?
In universul meu nu a existat un cuvant asa plin de insemnatate,asemea forta cautata de toti si totusi de ce mereu a trebuit sa fiu eu cea cinica?
Cand ti la cineva trebuie sa iti asumi anumite obligatii,riscuri,trebuie sa iti pui toata increderea in persoana respectiva.Cate relatii esuate nu am vazut in jurul meu,prieteni buni care ma judecau si pana la urma au ajuns la vorba mea.Cel mai greu e sa imi exprim sentimentele prin vorbe,sa spun in fata ce simt.Un prieten bun mi-a zis ca imi e teama sa nu regret mai tarziu ceea ce am zis la un moment dat si cine stie poate ca asa e,dar pentru mine un gest a insemnat mereu o mie de vorbe,un gest care sa semnifice mai mult decat o vorba aruncata in vant.
Desi nu o spun apreciez lumea din jurul meu,apreciez prietenii si familia,apreciez persoanele speciale din viata mea,desi de multe ori sunt dezamagita de catre ei nu pot sa ma supar prea tare.
In fond ce mai conteaza....noi sa fim sanatosi!Si sa nu regretam...nimic!


29 de comentarii:

Annie spunea...

Ei, e mai greu sa nu regreti... La urma urmei asa esti tu si ai reactionat dupa cum ai simtit. Daca tu crezi ca merita sa procedezi altfel, ca ai fi vrut sa te exprimi in alt mod, sa spui mai mult sau mai elocvent (unii nu inteleg doar gesturile, nu stiu sa citeasca printre randuri, vor siguranta sau mai corect spus asigurarea declaratiilor), ei bine acum ai invatat din greseli si o sa stii sa reactionezi altfel pe viitor. Acum ai experienta. Uita-te la regrete ca la niste experiente care trebuiau bifate, ca sa poti poti face alegeri mai fericite pe viitor.

Ana St. spunea...

asta incerc sa fac acum...cu toate ca uneori am incercat sa zic si anumite lucruri si nu am fost ascultata...doare ignoranta persoanelor la care se presupune ca tii..:(

Annie spunea...

Ai colectie de fotografii cu iepurasi? Ca vad ca iti plac.:) Sunt draguti, scumpi, simti nevoia sa-i protejezi, sa te joci cu ei... dar sunt animale fricoase, pe care nu te poti baza. Asta inseamna ca te definesti ca best friend, girl next door... Which it's ok for your age. I guess.
Correct me if I'm wrong.:)

(sigur, mai sunt si iepurasii de la Playboy;;)... ai tai sunt insa din aceia draguti, nu din aceia evident sexosi... atentie insa la lupi si vulpoi, ca sunt periculosi pentru toate genurile de iepurasi;))

Ana St. spunea...

i know...si cu greu ma feresc :(

Annie spunea...

Nu se presupune ca tii, chiar tii la ele. Se prespunea ca ele tineau la tine, dar dovedesc contrariul prin ignoranta. Pune-te totusi in locul lor si gandeste-te de ce ignora. Poate se tem de o discutie serioasa, poate n-au chef sa intre in amanunte, poate au motive intemeiate. Poate au nevoie de timp sau spatiu. Poate vor altceva si pui suflet unde nu merita. Dar nu-i ura pe cei care te dezamagesc, ura se intoarce impotriva ta. Love your enemies. Help them. De fapt, daca ai tinut la ei candva, nu-i lasa sa devina dusmani. Pentru ei poate fi mai greu decat pentru tine. Si da, stiu ca doare ignoranta. Doare mai rau decat o injuratura spusa in fata. Sau o palma. Macar dupa injuratura ti-e clar ce gandeste, in timp ce cand te ignora stai si-ti faci ganduri, poate ai gresit tu, poate o sa treaca, poate e prea tarziu, poate nu...

Ana St. spunea...

dap...faza e ca nu urasc pe nimeni,ba dimpotriva si ignorantza cred ca vine din lipsa mea de comunicare...dar e asa de greu sa spui ce simti,e asa de greu :(

Ana St. spunea...

oricum cred ca ai dreptate e si varsta asta dificila de care sunt constienta.Dar de exemplu ma gandeam la ultimul tau articol...am facut chestii de genul ala,adik am ajuns sa tin la anumite persoane extrem de mult si sa nu pot zice nimic.

Annie spunea...

Ma autocorectez. Am spus ca nu te poti baza pe iepurasi, apoi am spus ca te definesc drept best friend, girl next door. Te definesc astfel, dar trebuia sa explic. Atunci cand am spus ca nu te poti baza pe ei, voiam sa spun ca nu sunt indeajuns de puternici si siguri pe ei. Atitudinea conteaza. Baietii aleg iepurasii ca prietene, dar prefera pisicutele ca iubite. Tu alegi ce vrei sa fii si cu cine.:) Ce latura vrei sa arati, vreau sa spun.

Ana St. spunea...

da...din pacate nu o sa pot fi o "pisicutza" :-j...mereu o sa raman un iepurash prapadit :P

Annie spunea...

Ok, deci ai inteles. E lipsa de comunicare. De ce suferi atunci? Inceteaza. O sa comunici cand o sa ai ocazia. Mai bine cauta ocazia, daca ai inteles ce ai de facut. Timpul pe care il pierzi suferind lasa cearcane, mai bine l-ai petrece intr-un mod folositor, cautand solutii. Deci, trebuie sa comunici. Sper ca ai cu cine, ca daca tu transmiti si el nu vrea sa auda si sa inteleaga, e mai greu...

Ana St. spunea...

:d...ms de sfaturi...i'll do that...soon...decat sa regret ca nu am spus nimic,right? :-S

Annie spunea...

Asta-i o tampenie! Poti fi ce vrei, cu cien vrei, daca vrei! Iepurasii nu sunt prapaditi, sunt draguti. Daca ai fi tot timpul pisicuta, s-ar plictisi. Are nevoie si de latura de iepuras.

Annie spunea...

Tu alegi, dar e mai bine sa te asiguri ca stie. Daca o spui degeaba, ma refer la ideea ca nu simte la fel sau nu-i pasa... N-ai de ce sa regreti, macar stii ca ai riscat. Si ca poti trece mai departe. Altfel ramai blocata la "what if..."

Annie spunea...

Nu-mi place sa le cosider sfaturi... Sunt pareri... Ma bucur daca iti sunt de folos. So, cu placere. Help yourself, AnnieTime.:)

Ana St. spunea...

da...:(....si nu vreau sa imi reproseze altii iar ca nu stiu sa imi exprim sentimentele,asa ca imi iau inima in dinti si asta e ce o fi o fi :D...mai bine spun tuturora ce simt decat sa ma ascund :D

Annie spunea...

Nu e nevoie sa spui tuturor. E de ajuns sa stii tu si persoana in cauza.:) Ceilalti o sa observe oricum din atitudine. Si nu e treaba nimanui. It "only" takes two.:)

Ana St. spunea...

acum ma refeream si la prietenii buni care cred ca nu tin la ei doar pt ca nu le zic asta :D

Annie spunea...

Cine ti-a reprosat? El sau prietenii? Tine cont de ce simti si de ce vrei tu, nu de ce cred prietenii. Daca parerile coincid, foarte bine. Daca nu, it's your life, tu trebuie sa alegi.

Annie spunea...

Cum apar comment-urile astea:)))

Ana St. spunea...

cam toata lumea imi reporseaza asta...dar asa sunt eu prefer sa arat decat sa spun,sa dovedesc,decat sa ma laud :-S

Ana St. spunea...

discutie prin comenturi :))...ce tare :D

Annie spunea...

Unii se expirma mai greu, prefera sa nu se exteriorizeze... Nu inseamna ca e o atitudine gresita. Doar ca cei din jur isi formeaza o imagine gresita despre ei, ajung sa ii creada duri, reci, nesimtitori...
Poate esti timida si de asta te eschivezi..
Nu este insa o imagine gresita, nu trebuie sa te vada toti ca pe o mare comediana sau buna vorbitoare. Conteaza doar sa gasesti cea mai potrivita cale de comunicare cu acei oameni care conteaza cu adevarat.

Annie spunea...

Da, discutie prin commenturi.:) Nu-mi vine sa cred ce repede apar.:) I'm takin' a shower break now. Iar am ajuns tarziu acasa. Noul loc de munca ma termina. Si cand imi spuneau altii ca nu mai ai timp de nimic atunci cand lucrezi acolo, nu credeam ca e chiar asa. Dar e mai rau decat credeam.
See you later, daca n-ai somn, sau some other time. Take care, Pocket girl.;)

Ana St. spunea...

thanx....good luck:D

Tea spunea...

Si mie mi s-a spus des ca nu stiu sa iubesc... numai ca la mine au fost numai persoane false... singura deosebire intre noi si o parte din restul lumii este ca noi nu suntem false. Si noi nu regretam, pt ca nu avem de ce.

Nopol spunea...

Iubirea se simte. In momentul in care tu o simti si cei din jurul tau o simt.

Vezi, cred ca facem o greseala. Intotdeauna spunem ca intr-o relatie TREBUIE sa facem asa si asa. Nu-i adevarat. Intr-o relatie e de preferat sa te simti liber, iar daca oferi e pentru ca tu ai ales s-o faci, nimeni nu te poate obliga sa faci ceva sau sa spui ceva, pentru ca asa se face sau asa se spune. Cine a zis asta?

Fii tu! Nu ai nimic de demonstrat nimanui. Cine te cunoaste, stie ce simti. Cine nu te cunoaste, are posibilitatea sa o faca, daca vrea.

Regrete? Nu exista. Exista doar situatii in care ai actionat asa cum ai crezut tu ca e ok la vremea respectiva. Asa ca, actioneaza mereu cum crezi tu ca-i mai bine si in functie de cine esti tu. Daca tu esti impacata, nu ai cum sa rostesti vreodata "regret". >:D<

juLie spunea...

fiecare iubeste in felul sau >:D<

Marcel spunea...

Am stat un pic sa ma gandesc daca ar trebui sa citesc commentariile ... am hotarat sa nu... am aruncat apoi o privire pe blog, pe carti, pe filme... pe celelalte articole si cred ca ar fi pra complicat sa iubesti cum gandesti sau scrii pentru ca probabil multi nu ar intelege! Dar sa iubesti e doar o stare de larva... fluture...

Vicky Olteanu spunea...

cum iti dai seama ca iubesti? ca iti spune cineva ca trebuie sa tii la parinti, la prieteni, la oamenii cu care te inconjori? ca asa e firesc? ca asa e normal? nimeni nu-ti poate spune ce trebuie sa simti.....

damn, prea multe comentarii :D
cred ca tocmai am repetat tzshpe idei :D