sâmbătă, 23 februarie 2008

Imi doresc....


Tocmai s-a oprit timpul ca sa ii dea voie eternitatii sa intre in joc.Rasuflarea ta e rece,ochii exprima teroare in fata unui lucru nou,trupul iti tremura,remuscarile devin adevarati demoni ce te inconjoara.Esti prins intr-un moment secret si nu poti intelege ceea ce se intampla.Ai alunecat fara sa vrei in vid,iar identitatea ta s-a pierdut odata cu aceasta alunecare.Nu mai reprezinti nimic in clipa asta,esti doar o urma,o soapta a ceea ce ai fost pentru o secunda.Atata a durat viata ta pe pamant,o singura secunda de care nu ai profitat la maxim,de care ti-ai batut joc.Acum iti vei petrece o vesnicie gandindu-te la asta,vei fi chinuit de catre mintea ta.
Unde ai ajuns daca nu ai vrut sa scoti ceva din nimicul in care te afundai?Ai vrut sa fie perfect uitand ca defectul este datoria muritorului catre perfectiune.
Aceeasi melodie trista e cantata de catre ei la infinit,iar tu esti cel care o va asculta incercand sa ii schimbi structura si sa reinventezi acele sunete,sa le deformezi pentru a se potrivi in schema ta amagitoare.
Ai trait fara dragoste de teama sa nu fi dezamagit ca cei din jurul tau,iar acum regreti ca nu mai ai ce sa iubesti.

Ce se intampla?...
Imi doresc sa fi fost acolo...imi doresc sa fi avut si eu...

9 comentarii:

Annie spunea...

O sa ai si tu... Asuma-ti dorintele si traseaza liniar drumul care trebuie parcurs spre indeplinirea lor. Doar sperand si asteptand, cu teama... e mai greu sa se indeplineasca singure. Fa-le loc sa se aseze.;)

Ana St. spunea...

da...dar unoeri nu mai am rabdare :|...si ma gandesc ca nu o sa fie asa cum mi-am dorit

Annie spunea...

Poate fi chiar mai bine decat ti-ai dorit, daca treci proba rabdarii. E o incercare grea, dar trebuie sa inveti sa o folosesti in favoarea ta. Cei slabi se grabesc. Inteleptii asteapta.;)

Annie spunea...

Daca gandesti negativ, transmiti energie negativa. Vizualizeaza clar in mintea ta si in visele cu ochii deschisi rezultatul pe care il vrei. Oirucm, chiar daca se va intampla asa cum speri sau altfel, tot o sa te ia prin surprindere. Pregateste-te pentru orice raspuns. Zambeste, dezarmezi astfel orice atac.

Alex spunea...

annie, tu ii propui metoda silva ? :)
eu spun ca e ok, primul pas e sa iti doresti... restul o sa se aranjeze in vreun fel, cred ca trebuie sa speri si sa stii cand sa faci alegerile corecte, pe care le dicteaza sufletul... zic si eu, sper sa nu deranjez... o zi insorita iti doresc si inc ao data iti spun ca scrii intr-un fel... nu stiu, dar imi place...

Anonim spunea...

Pentru a putea merge mai departe trebuie sa te impaci cu trecutul. Atat timp cat cineva (ceva) inca nu iti da pace, nu cred ca vei putea fi cu adevarat fericita. Orice lucru, poate marunt, poate nu, iti poate influenta viata, deciziile pe care le vei lua. Cel putin asa a fost la mine, pana nu m-am impacat cu mine insumi, nu am reusit sa fiu fericit. Mereu dupa ce am ajuns in punctul asta, nu dupa mult timp a aparut cineva si a reusit sa ma faca sa imi placa iar viata.

Ana St. spunea...

@ annie: asta cam asa e cu graba...numai cei slabi vor sa aiba tot dintr-o data si detesta chinul prin care trec,yo una am descoperit ca ador chinul asta;cu cat e mai greu cu atat pot sa ma bucur mai mult la final :)

@ alex: nu deranjezi,ba dimpotriva.Din pacate uneori nu stiu ce alegeri sa fac si ma trezesc cu alegerea gresita :(...dar pana la urma asa inveti,din propriile greseli.

@ marius: nush da mie una nu prea-mi place sa ma gandesc la trecut,mi se pare ca nu are rost;oricum a trecut si nu il mai poti schimba.Pana la urma trebuie sa te gandesti la clipa prezenta ca sa nu iti afectezi viitorul :)

nikosita spunea...

am impresia ca mereu zicem ca daca e sa fie, o sa fie. si ca atunci o sa renuntam la frica. sa fie oare asa?

aripi de inger spunea...

daca iti doresti ceva cu adevarat tot universul va complota pentru a-ti indeplini dorinta...crede in tine si-n dorintele tale