luni, 11 februarie 2008

Intre somn si realitate


Ciudat cum nu vedem unele lucruri decat atunci cand ne intereseaza,atunci cand au legatura cu noi.Pacat ca le ratam cand ne striga,iar cand le vrem acele lucruri nu ne mai vor pe noi.
Relativitatea acestei situatii iti da de ganndit,pana la urma toti patim asta la un moment dat si fara sa ne dam seama alunecam in regrete.
Un om limitat in spatiu si gandire e mult mai fericit decat unul care vede dincolo de bariere.Primul individ e multumit de lumea lui mica,lumea pe care o stie si pe care o va stii si peste cativa ani,pe cand al doilea isi extinde tot timpul universul,marindu-l si facandu-l tot mai greu de dus.In ambele cazuri sunt trecute cu vederea lucurile mici,dar importante care le fac lumile sa functioneze,doar ca primul nu este constient de asta.
Gandindu-ma la asta aseara am reusit sa dorm 8 ore dupa aproape 2 saptamani in care nu am dormit mai mult de 2 ore maxim pe zi.A fost ciudat ca de obicei aceste ganduri ma fac sa stau treaza,dar acum am reusit sa dorm.Poate reusesc si in seara asta...sper :-S.Regret ca pierd atata somn.Cand eram mai mica ziceam ca e inutil,dar de fapt somnul are un rol important.Unii oemni nu sunt in stare sa isi traiasca toata viata,dar daca nu ar fi somn,si-ar irosi o treime din ea.


7 comentarii:

Annie spunea...

Inceputul postului tau e explicatia pe care o dau de obicei expresiei "Fericiti cei saraci cu duhul!". Si da, lucrurile marunte ne fac fericiti cu adevarat. Si ne dam seama de asta doar cand le pierdem. Si atunci le vedem mari si importante, deloc marunte.

Somn usor, Pocket girl!;)

Anonim spunea...

Era o vorba... Niciodata nu stii ce ai avut pana nu l-ai pierdut.

si asta e o mare problema, cu totii stim ca gresim, dar de obicei nu prea se schimba nimic in comportamentul nostru

Vicky Olteanu spunea...

try to get some sleep, though. the world follows it's course no matter what.
mi s-a intamplat de multe ori ca inainte sa incep ceva sa pot prevedea ce se va intampla cu acel "proiect"... multi ma considera pesimista, fatalista...si zic numa ca-s realista. si pierd si eu multe nopti intrebandu-ma de ce asa si nu asa. si desi stii ca se va intampla asa cum ai "prevazut" tot faci lucrul ala...mai ales daca e unul care promite macar o secunda de bucurie si "lightheartness" si 6-7 luni de "regrete". hehe...too much thinking didn't do anybody no good :>!

Tea spunea...

da bre, dar cu cat dormi mai mult cu atat ti-e mai somn ziua, n-ai observat? oricum, eu ma intorc la visele mele. le studiez :)

Ana St. spunea...

da,da ce faci cand nu poti dormi deloc :(?

juLie spunea...

mai bine ai fi fericita ca pierzi somnul traind.. decat sa pierzi viata dormind..

eu parca dorm pe mine in ultima vrme si ma calca pe nervi lucrul asta.. X(

Anna spunea...

Eu nu pot sa dorm ziua, mi se pare k pierd vremea :D si dina cest motiv ma trezesc destul de devreme... altfel am impresia k nu imi ajunge ziua sa fac tot ce imi propun :D