duminică, 3 februarie 2008

O sa fiu bine!


Toata saptamana asta a fost un adevarat calvar.Nici nu imi vine sa cred ca a trecut dupa bani furati,mana luxata,zgarieturi,certuri cu oamenii dragi si pierderi irelevante de memorie :).Dar sa trecem peste,macar sunt in viata si din cate vad toate aceste nenorociri nu mi-au afectat prea tare nebunia asa ca totul e bine...stati calmi!
Totusi am avut o discutie foarte interesanta cu nepotelul meu.Eram la masa cand se gandeste el din senin sa spuna ca eu voi muri inaintea lui.Bineinteles ca cei de la masa au inceput sa tipe la el ca vorbeste prostii si ca nu e bine.Eu,matusa mai mare,ca sa calmez atmosfera incarcata ma apuc si ii zic:"Nu e adevarat.Cum poti sa spui asa ceva?"-familia uimita de intelepciunea mea-"Poate oricand sa dea maine o masina peste tine si sa mori tu inaintea mea!".Obseravti cat de spirituala sunt in asemenea situatii si cum reusesc sa calmez lumea :)).
Sper macar sa fie o saptamana buna,ca tare m-am cam saturat de cea care a trecut :-S.

12 comentarii:

Annie spunea...

Cred ca a fost ceva in aer saptamana asta... Take care and enjoy what you can from the next one.
Mai e o melodie mishto cu "Anna", la Beatles. Uite aici link:

http://www.youtube.com/watch?v=e2v0rBbGx1c

We have a great name. Ar trebui sa ne ridicam la inaltimea lui. Desi as fi preferat ca Ana Karenina sa aiba ceva din Scarlet O'Hara. Poate daca ar fi asteptat a doua zi, se dizolva o parte din deznadejde si se intrezarea alt sens pentru viata ei...

Ana St. spunea...

dap si yo cred la fel...cat de rau imi pare ca nu a mai asteptat :(

Annie spunea...

Era singura si deznadajduita. Poate daca Tolstoi ii dadea Annei o persoana care sa nu o judece, in care sa poata avea incredere... Dar atunci povestea nu ar mai fi avut aceeasi valoare. Happy-end-urile sunt adesea prea siropoase pentru a deveni arta. Se pare ca durerea capata nuante si variatiuni mai intense decat fericirea, astfel ca e mai vrednica de exploatat in diverse ramuri ale artei.

Ana St. spunea...

asa e...anna era ft sensibila si intelegea fiecare gest intr-un fel al ei :-S

nikosita spunea...

haioasa faza cu nepotelul. este constient de ceea ce se petrece in jurul lui. prinde sensul vietii :)) glumeam. dar ce ai patit? si pt mine a fost groaznica sapt trecuta... ma simt foarte obosita..zici ca a trecut un buldozer peste mine...
sper sa fii ok :) te pup.

void spunea...

Hmmm, probabilistic vorbind avea si nepotelul tau un punct, insa poti oricand sa imi dai adresa gradinitei lui and I can prove him wrong!! :))

juLie spunea...

piesa zilei 4u: Daniel Powter - Bad Day

juLie spunea...

p.s. blogroll :)

Ana St. spunea...

am ascultat si bad day...si asta de la daniel powter si aia de la R.E.M care imi place mult mai mult :D

Anna spunea...

Si saracul copil a mai zis ceva dupa ? :D

Ana St. spunea...

nu tocmai...:-S...dar familia da :))

Fritz spunea...

:D E..........asa gandea el ca este normal, sau cine stie ce o fi auzit el de l-a determinat sa spuna asa ceva, dar probabil nu a auzit de moarte subita, sau de moarte prematura ! >:) 8-x