miercuri, 20 februarie 2008

Mad i tell ya...mad :O


Iarasi zile de cosmar,ghinionul ma urmareste se pare :)).Dar ii vin eu de hac,nu ma las batuta cu una cu doua.Cativa nervi nu au stricat vreodata sau cateva penibilitati...las' sa fie acolo,asa se face experinta in arta ridicolului :P.
Dupa ce am intrat in aproape fiecare cafenea in care am fost,la baia baietilor(by the way nu am facut-o intentionat si in cool cat e baie comuna si e mica si unii nu isi inchid usa >:P ),dupa ce m-am certat iar cu cateva persoane la care tin (ft mult),dupa ce am avut iar insomnii rezultand una bucata zombie,cred ca pot sa ma proclam fericita castigatoare a unui maraton de nenorociri...yey :-S.
In fine lasand la o parte toate aceste intamplari dubioase,se pare ca soarele a rasarit cat de cat si pe strada mea...you know the song: "on the sunny side of the street" :D.Si pentru asta nici nu a trebuit sa ma ascund in Guatemala sau Norvegia(don't ask) ;).
Hai sa dezbatem....sau mai bine nu :P.Sa treaca si saptamana asta si gata o sa fiu iar linistita.
Dupa o baie calda si o privire lunga in oglinda :))...furtuna s-a mai dus :-S.

10 comentarii:

Annie spunea...

Apreciez finalul optimist.:)

Ana St. spunea...

eh....las noi sa fim sanatosi si la buzunar grosi :))

Alex spunea...

stii ca relele vin cate trei ;) deci stai relaxata si enjoy ... cat despre soarele care a rasarit... sa ai o zi linistita si calduroasa !

Anonim spunea...

detalii? :D

nikosita spunea...

imi place asta cu "a rasarit soarele si pe strada mea". si eu o foloseam des in liceu..si atunci cand era loc de soare, imi cumparam baterii la o lanterna veche :) te-ai gandit ca poate atragi toate astea din cauza atitudinii_ gandeste.te... ca azi o sa ti se intample ceva frumos :) si poate ti se va intampla

Bianca H. spunea...

Faza cu intratul la baieti in baie trebuie subliniat, neaparat:))

Ana St. spunea...

@ alex: thanx...sper sa am si o zi din aia in curand :P

@ marius: ce detalii sa mai dau ca deja mor de rusine cand imi amintesc :))

@ nikosita: de cate ori nu am zis ca o sa gandesc pozitiv si am si facut,dar in ultima vreme nush ce se intampla ca am parte numai de ghinion :|

Anonim spunea...

"in ultima vreme nush ce se intampla ca am parte numai de ghinion" -> join the club :(

Marcel spunea...

Chiar astepti sa treaca saptamana? Hai mah, ca nu sunt chiar asa de dubioase intamplarile (si sunt convins ca baietii nu s-au suparat ca ai intrat peste ei! :)) )

Anna spunea...

Ce imi plac momentele astea de optimism... cand sti k mai este putin si trece. Si eu simt asta des