duminică, 25 noiembrie 2007

Pete din trecut


Imi aduc aminte de gramezile de funze uscate din gradina bunicilor in care obisnuiam sa sar, mirosul lor ametitor, caldura pe care o emanau intodeauna ma faceau sa plutesc in universul meu.
Acum nu mai pot simti ce am simtit atunci, acum nu pot decat sa imi amintesc cu zambetul pe buze de perioada aceea, dar stiu ca niciodata nu o voi mai retrai.
Ca sa intri in viitor trebuie sa lasi trecutul sa putrezeasca in liniste.Pana si prietenii pe care ii consideram candva cei mai buni s-au dovedit a fi o gluma proasta, ceva inutil.Loviturile le primesti cand nu esti puternic, te iau pe nepregatite si te pun la pamant.De cate ori nu am simtit ca nu ma voi mai putea ridica, de cate ori nu am simtit ca totul trece pe langa mine, ca eu stau pe margine si privesc fara a-mi dori asa ceva.La fiecare cadere nu am avut acel pat moale de funze uscate si parfumate, ci niste pietre.
Dupa cum spunea Dostoievski:"Iadul inseamna neputinta de a iubi!".Ei bine, eu cred ca ma aflu in iad, dansand cu demonii, pentru ca nu pot sa simt nici cea mai mica afectiune pentru natura umana, nu ma pot lasa inselata de sentimentele care ii domina pe ceilalti.Chiar si ura e o forma de a iubi, dar eu nu urasc.Sunt goala, lipsita de orice fel de urma de simpatie, de mila pentru viata.Este cel mai greu sa crezi ca traiesti cand de fapt esti mort.Inca nu am lasat tarana sa se usuce peste mine, poate ca mai am de sperat...sau de uitat.

3 comentarii:

void spunea...

Just another random fact: peste, sa zicem, 10 ani, iti vei aminti cu un zambet cel putin la fel de larg pe buze si vei fi cel putin la fel de nostalgica cand te vei gandi la tine de acum, precum te gandesti acum la tine cea din gradina bunicilor. It's just human nature. Cat despre emptiness, it might just be "'cause u're cursed with second sight so..". Oricum, nu esti mereu asa. We just need a spark every once in a while to keep us going and yours is on the way :)

Ana St. spunea...

yap...da daca acea spark intarzie sa apara...cam enervant nu, o tot astepti si ea nici urma de sclipire :|

Fritz spunea...

Din pacate cand eram mici nu prea stiam sa ne bucuram de moment, sa traim clipa, acum in schimb ne aducem aminte cu parere de rau de acele clipe si am vrea sa putem da timpul inapoi ! Ne dorim sa traim vesnic, sa nu mai simtim niciodata ce inseamna greul, tradarea, minciuna......... Prietenii adevarati in ziua de azi eu unul zic ca nu mai exista ! Oamenii au fost schimbati de catre societate in asa hal incat nu mai stiu ce inseamna sa ai un prieten adevarat !
Parerea mea ! :D