luni, 12 noiembrie 2007

Conditia unui vierme



De ce oare ma simt mult mai batrana decat sunt si ii vad pe cei din jurul meu ca niste maimute fara rost, niste lucruri inutile care se invart si ele prin viata cautand doar viata animalica, doar statutul de om mediocru care profita de orice ocazie stupida, de orice lauda si de orice parere adusa de celelalte animale?
De cele mai multe ori ma simt inconjurata de straini si simt ca nu-mi gasesc nicaieri locul, ca tot ce-mi doresc e in zadar pentru aceasta lume.Nu imi pasa ca vorbesc limbi straine pentru unii, ca par o ciudata pentru altii, dar ce se intampla cand ma simt straina pana si fata de mine, fata de propria-mi gandire si simtire.Incerc sa nu bag in seama toate aceste sentimente lipsite de sens si inveninate cu imaginea societatii in care ma aflu.
Refuz sa ma dezvolt intr-o lume ca asta!!!!Detest toate acele minute de mediocritate de care se bucura toti si chiar nu mai vreau sa fiu si eu situata la acelasi nivel cu urangutanii care populeaza aceasta planeta.
Prostia domneste peste tot si putini sunt cei care detin acea intelepciune mareata, acea intelegere pentru toate lucrurile marunte care stau la baza universului.Nu am pretentii sa fie toata lumea desteapta caci daca toti ar fi destepti ne-am cam plictisi.Mai bine sa fie multi prosti si putini "intelepti", caci poti sa conduci o turma de oi,dar o haita de lupi nu.Singura mea pretentie e ca aceasta turma sa nu isi dea alta importanta decat cea pe care o are.Din pacate un om de nimic nu poate fi oprit din actiunile sale stupide ce apar ca niste minuni in fata lui.El se mandreste cu ele si nu va renunta pentru nimic in lume la aceasta conditie de vierme care ii ofera siguranta mizerabila de care are nevoie.

4 comentarii:

Mr Sun spunea...

wow... :D micutza machiavelica.. condu turma de becalieni!

aripi de inger spunea...

daca am fi sa scriem despre oamnei prosti nu ne-am cam plictisi de atata scris.partea proasta e ca nici macar mediocri nu avem prea multi...incearca pe cat posibil sa inspiri adanc si sa te gandesti ca exista lucruri si mai rele(cred) decat un om prost.cat despre conducere ma tem ca au ajuns sa ne conduca oameni mai putin inteligenti(ca sa fiu finutza) asa ca ma abtin

Nopol spunea...

Spuneai ca refuzi sa te dezvolti intr-o lume ca asta. Mai, evolutia ta nu trebuie sa aiba legatura cu lumea, ci cu tine. Si crede-ma, modul in care vezi si analizezi ce se intampla in jurul tau spune multe despre nivelul tau de evolutie. Iti dau un sfat: priveste spre tine si fa ce-ti place tie sa faci, astfel incat sa te simti tu bine. Si daca poti sa indrumi pe cineva, fa-o, dar nu te astepta ca lumea sa se schimbe peste noapte. Din pacate, inca se mai striga "Capul lui Motoc vrem!" (Daca nu stii la ce ma refer, citeste "Alexandru Lapusneanu")

Ana St. spunea...

ba da stiu...am citit Alexandru :Lapusneanu :P...ai drepatate, dar intr-un fel nu poti sa faci tot ce iti place fara sa ai anumite retineri oricat de liber vrei sa fi....si nu ma refer neaprata la mine aici, ci in general :(