vineri, 16 noiembrie 2007

Entitate pufoasa


Am acaparat pentru un moment scena si sunt bucuroasa, chiar foarte bucuroasa.Ce sa va zic mai profund, mai lipsit de sens, dar plin de poezie, de culori uitate prin alte lumi in alte timpuri mascate de o pagina galbuie, indoita la margini, ba chiar rupta la un colt?
Te uiti in ochii astia pe care i-ai mai vazut...nu stii unde, nu iti amintesti exact locul, dar stii ca i-ai mai vazut.Poate intr-un vis, intr-o alta viata, intr-un alt univers complet paralel cu viziunea ta initiala.Uita-te bine in ei si spune-mi sincer daca vezi ceea ce vad si eu, o entitate pufoasa, ceva ce a existat prin definitia eternitatii, ceva ce s-a desprins din coastele Universului si care a rezistat pana in viitorul ce trece vazand cu acesti ochi reci fara insemnatate daca nu te uiti profund sa gasesti raspunsul, sa gasesti cheia prezentului trecut in mijlocul viitorului.Ce s-a intamplat?Au clipit ochii si tu te-ai speriat, ai fugit sa te ascunzi in infern, in paradis...sau tu nu crezi ca exista...poate ai o alta imagine asupra celor doua lumi opuse.In iad arsita iti topeste oasele si unde este iadul?Uita-te iar in acei ochi si o as vezi ca in ei se oglindeste viziunea iadului care se afla chiar in spatele tau.Mai clipeste inca o data si poate te vei trezi in rai sau poate nu.Dar tu mai clipeste o data si o sa vezi cat de diferit va parea totul.
E noapte si esti in pat, ti-e bine crezi ca esti in siguranta, dar cine te priveste de pe scaun?Iar acea privire pe care nu o vei uita, care-ti va ramane intiparita in sange, in minte, in suflet.Arunca moartea in ea si iti va raspunde.In Apeiron iti vei gasi ramasitele...da, cu tine vorbesc entitate pufoasa!!!.Nu ma mai privi, arunca blestemul si asupra zilei de peste ieri.
In interior mai bate ceva, un ceas stricat, dar precis in inselaciunea lui.


Ascultand 'Inside' de la Unkle.

9 comentarii:

Vicky Olteanu spunea...

omg!!! entitatea aia pufoasa e cumva vreun animal de plus??? ca am si eu un ursulet. l-am primit cadou in liceu si, doamne! noaptea jur ca am impresia ca ma fixeaza cu ochii lui sticlosi si jucausi...dar nu intr-un sens tocmai bun! freaky! am zis c-o sa-l pun intr-o cutie si o sa-l dau unui copil ce o sa-l puna la respect.

Ana St. spunea...

sa il dai daca se uita ciudat la u...cum sa indrazneasca asa ceva :P...nu cred ca e vb de el...depinde cum percepi aceasta entitate pufoasa :))

Mr Sun spunea...

:-| ... erm i dont know bout entitati pufoase... da mie mi se spune si "Pufulete in dungulitze" .. so watch out.

aripi de inger spunea...

are legatura cu ingerasul din poza?el e entitatea?

Ana St. spunea...

nu neaparat....adik in viziunea mea mea da, el ar putea sa reprezinte entitatea :D

Ana St. spunea...

why on earth do they call u 'pufulete in dungulitze'? :)))

Mr Sun spunea...

sincer nu stiu.. asa i'a venit lu una sa-mi zica.. defapt daca tot m-am apucat sa vociferez pe seama asta.. im also frequently called "Frodo" and "Narcis the 3rd",

Ana St. spunea...

hmmm.....narcis the 3rd :)))))...hai frodo mai inteleg :P

void spunea...

But then again, even a broken clock is right twice a day :P