duminică, 20 ianuarie 2008

Amintiri orfane


Amintiri ce navalesc in minte,amintiri frumoase,amintiri urate,momente de neuitat,momente pe care as vrea sa le uit,clipe haioase,clipe dezastruoase,secunde huiduite,secunde chemate.
Fiecare amintire si-a facut partea,si-a jucat rolul azi.Tinem amintiri ca sa nu uitam cine suntem,pana si cele dureroase ne fac placere pentru ca ne definesc trasaturile umane.
Prima zi de gradinita,prima zi de scoala,primul sarut in parcul insorit,prima persoana importanta,primul adio,prima dezamagire...toate s-au strans in mintea mea,toate isi au efectul,toate ma duc la un singur lucru,la tristete.
Am pastrat eu oare un pic din savoarea lor?De cele mai multe ori le-am aruncat,le-am evitat,dar ele inteleg.De ce m-as simti prost in fata lor cand de fapt ele sunt cele in cauza,amintiri orfane,lasate sa putrezeasca,uitate de timp si de mine.Nimic nu mai conteaza in fond decat acea clipa,ultima clipa,ultima rasuflare,ultimul adio,altima privire...doar ea conteaza.

4 comentarii:

void spunea...

Iar ceea ce se intampla in prezent va deveni la randul sau o amintire in viitor, poate de asta ar trebui sa ne bucuram mai mult de prezent... Offtopic, am dat pe profilul tau si am facut se pare a 1000-a vizita, nu ca ar fi cel mai relevant lucru profile views-urile, dar a fost inedit asa :P la mai mare :)

Ana St. spunea...

:D...ai avut onoarea :P...wow 1000 de vizite :D...sa fie la si mai mare

Mr Sun spunea...

put them for adoption...:))

Vicky Olteanu spunea...

ii ciudat..dar nu pot comenta "on this " desi ma identific complet cu ceea ce ai scris. asa ca stau si citesc si recitesc in liniste... please take this as a good thing. right now...i just wanna relive my memories.