sâmbătă, 19 aprilie 2008

Privind miracole


Nu am stiut ce sa cred atunci cum nu stiu nici acum.Atatea lucruri m-au facut sa ma indoiesc,dar in final mi-am alcatuit o imagine durabila.
Cel mai bine vorbesc cu tacerea care imi spune tot ce am nevoie sa aud.Cuvintele mele se lovesc in gol capatand astfel un raspuns real.Conturarea situatiei in acest caz nu a fost necesara,muzica a fost mai dulce ca deobicei,zambetele mai dese.
Nu ai nevoie de falsitate ca sa traiesti,nu trebuie sa admiti un neadevar doar ca sa existi.
Imi place sa ma uit la cer cand e plin de nori pufosi,sa le vad formele ascunse si sa ma joc astfel cu privirea ore intregi.Zi de zi ma indragostesc de cate o imagine,de cate un miracol si sincer aceste lucruri ma ajuta sa trec peste tot.Nu-mi mai pasa de oameni,nu ma mai gandesc la trecut,ci respir adanc gandindu-ma la momentul prezent ce va face valoroasa clipa viitoare.
De cateva zeci de minute ascult melodia asta si nu ma mai satur.Enjoy...:D

3 comentarii:

Alex spunea...

miracole... indragostire in fiecare zi... muzica asta... mda, inseamna c aintelgi cum ma simt indragostindu-ma mereu si iar mereu de ploaia mea si de linistea mea... si de EA... 10x


PS: si pe cuvantul meu ca esti imposibila daca nu ma iei odata la un concert din ala misto... fac eu cinste cu un cico , o bere, o apa plata, o cafea sau orice mai bea o fata dragalasa zilele astea... :)

Duminica inflorita sa ai !

Gustav spunea...

I would like to turn myelf into a bee and crawl into that flower and go to sleep.

Andreea spunea...

do you mind if i always love you?...i guess not...i guess this is what everybody wants...minunatii de gesturi, miracole din priviri, culori din sunete, lumina dintr-un fulger aruncat la intamplare...iubeste-le si or sa te iubeasca si ele pe tine...pup...