vineri, 11 aprilie 2008

Multumesc!


Imi place sa stiu ca exista un destin deja scris pe care il urmez.Ideea de a face anumite lucruri pentru ca asa trebuie ma linisteste.Am gresit de multe ori,dar asa a fost sa fie;a trebuit sa cunosc si oameni care nu au tinut cont de ceea ce simt,nici eu poate ca nu am tinut cont,dar in final nu a mai contat.Viata a mers si merge in continuare mai departe.
Azi dimineata m-am trezit multumind Divinitatii pentru tot ceea ce sunt si pentru tot ceea ce vreau sa fiu.Am multumit pentru perna moale de sub capul meu,pentru momentele frumoase cu prieteni adevarati,pentru persoanele importante din viata mea,pentru ploile calde,pentru ninsoarea de asta iarna,pentru lucrurile minuscule care stau la baza lucrurilor mari,pentru clatitele cu ciocolata si dulceata facute de mama,pentru visele mele,pentru muzica,pentru scriitori mei preferati care au scris acele carti aratandu-mi astfel o noua lume,pentru cafeaua aromata cu frisca si mai ales pentru faptul ca traiesc fiecare clipa la intensitatea maxima.
Si tot multumind m-am simtit recunoscatoare,iar aceasta senzatie mi-a dat si mai multa pofta de viata.A fost o dimineata in care trezitul era la ordinea zilei,in care cafeaua avea alt gust,iar soarele stralucea timid cat sa nu enerveze.
Ma uimeste ca dupa tot ce se intampla mai avem puterea de a zambi;natura mai poate sa scoata aceeasi frumusete,schimbarea apare,iar eu cant in continuare.
Da...a fost o zi buna :D...(multumesc si pentru ziua de vineri)

Ador melodia asta!

8 comentarii:

irina spunea...

au fost niste zile minunate ..mai ales astazi din punct de vedere meteorologic :) :d Sunt sute de intrebari la care acum nu avem raspusul dar ne multumim cu gandul ca destinul ne-a rezervat ceva special fiecaruia...si pana la urma urmei orice moment are farmecul sau, mai greu este sa-ti dai seama de asta :)

Ana St. spunea...

as vrea sa fie mereu zile din astea in care sa nu ma mai gandesc asa de mult la ce se intampla :D

Anna spunea...

:D Stiu cum este...

Gustav spunea...

cool blog.

have a nice day.

Fritz spunea...

MULTUMESC pentru toate comentariile lasate si pentru ca imi citesti blog-ul ! :D

Gabi spunea...

si noi ar trebui sa-ti multumim pentru acest blog pentru ca ne-a smuls un zambet naiv intr-o luni dimineata :)

elizabeth spunea...

hey pocketthought, although i don't understand your language, your pictures are really pretty =] especially the squirrel at the bottom :P

juLie spunea...

leapsa :>