duminică, 6 aprilie 2008

Prajiturele cu amintiri

Toata casa miroase a prajiturele cu scortisoara si nuca,preferatele noastre.Nu putem refuza acest moment sacru in care prajiturelele ne unesc.Restul nu mai conteaza,complicatul oricum nu isi are rost azi.
Ploaia a fost o surpriza neplacuta pentru ca a trebuit sa imi anulez plimbarea din Herastrau.Ce dor imi e de parcul ala.Nu am mai fost de doua sau trei luni.Acolo am invatat sa merg pe role,mi-am facut prieteni buni,m-am indragostit prima data si lista poate sa continue,dar ca sa inchei o sa spun ca ocupa un loc important in viata mea.Cred ca in directia lui o sa arunc o privire atunci cand voi pleca.
Toate acele sentimente au disparut dupa prima prajiturica si ma simt mult mai bine.Acum privesc pe geam la acoperisurile lucioase si la copacii proaspat infloriti.Aud picaturile cum ating frunzele(sunetul meu preferat) si chiar daca nu mai stiu ce a fost atunci acum imi amintesc ca a trecut in registrul "Let it die".
De ce sa stau toata ziua in casa? Imi iau umbrela si ma duc...sa cumpar jeleuri ca tocmai s-au terminat :(.Pana una alta ascult melodia asta :X.
Of! Azi iar iubesc pe toata lumea :D...inca o prajiturica si un pahar cu lapte va rog...:D

17 comentarii:

irina spunea...

:) foarte frumos. Cand am citit de parcul Herastrau mi-am adus aminte ca sunt atatea locurile care au avut o anume importanta in viata mea si acum poate trec pe acolo doar intorcand privirea. Hmmm si ploaia e frumoasa!! :D

Ana St. spunea...

:D...cred ca fara ploaie nu m-as fi simtit azi asa de bine :D

irina spunea...

eu- fara ploaia de azi nu reuseam sa invat la germana, ma scuzam prin "aah e duminica, relax"
plimbarea in Herastrau e mult mai placuta dupa o ploaia , ce lasa un aer proaspat cu putina iarba uda :D ...asa cred ... :D

Ana St. spunea...

germana asta...limba grea,noroc cu ploaia.Gata deci maine trebuie sa ma duc in herastrau,deja ma gandesc la iarba uda :X

irina spunea...

aaa uite :d in final cineva care nu vede ziua de luni o zi urata :|, mie m se pare stresanta, inceput se saptamana, beah! . am vrut sa-ti zic sa te duci maine :d

Ana St. spunea...

:D...mie imi place lunea,imi plac in general inceputurile :P

Anna spunea...

Pot sa vin si eu sa mananc una :D?

Ana St. spunea...

chiar te rog...cele mai bune prajiturele din lume.Alunga tristetea..:D...si foamea :P

Anna spunea...

Eu nu stiu sa fac prajituri :(( Mereu am mancat de la altcineva :P

Ana St. spunea...

pai nici nu prea au farmec daca le mananci pe cele facute de tine :))..crede-ma am incercat si nu se compara cu cele ale mamei sau bunicii sau vecinei de la 7 :D

Bianca H. spunea...

uff, vleau si eu...din pacate sunt la regim dar una tot as manaca:))

Andrei spunea...

clatitele intra si ele la categoria prajituri, nu? sunt foarte bune cu putina lamaie :D

Ana St. spunea...

si ciocolata :X...deja mor aici ca s-au terminat prajiturelele :))

Andrei spunea...

cred ca cineva trebuie sa faca niste clatite :D

Ana St. spunea...

:))...acum de-as convinge pe cineva :))

Alex spunea...

clatite nu fac, dar imi place melodia ;) am descoperit-o de curand si ma bucur ca am gasit-o si aici... si ma bucur ca azi ai iubit e toata lumea :)
Noapte buna!

Tea spunea...

ce frumos :X Herastrau este intr-adevar cel mai tare parc...si eu am o groaaaaza de amintiri de acolo :) cat despre vremea cu ploaie, bine c-a trecut!