marți, 4 martie 2008

Substratul unui sentiment vechi


Cat de frumoase au inceput sa fie zilele astea de primavara,ma mai apuca si pe mine nostalgia din cand in cand si imi aduc aminte de plimbarile in parcul copilariei mele,de parfumul nou care se iveste,de ploile timide.E un sentiment placut sa vezi ca mai poti simti aceleasi lucruri dupa atata vreme,ca le mai poti vedea si admira in liniste de parca ar fi un secret intre tine si rest.
Cel mai mult imi place ca am putut sa invat de la anotimpul asta.Copacii isi inlocuiesc frunzele dandu-le la o parte pe cele vechi,un nou inceput,un exemplu extraordinar de cum am putea inlocui si noi persoanele care dispar din viata noastra din diferite motive stupide sau serioase.Niciun copac nu pastreaza goluri pentru frunzele pierdute.
Asa este pur si simplu perfect,viata traita in ritmuri de jazz jucause,prieteni adevarati,o carte interesanta,o cafea dulce(doar doua lingurite de zahar) si jeleuri.Nu strica niciodata un zambet larg intr-o dupa-amiaza ploioasa :D.



The dust monkey recomanda jamie cullum :D.

11 comentarii:

Bianca H. spunea...

o da, ma trezesc cu un chef nebun de viata...iubesc primavara.super melodia, pe gustul meu:)

void spunea...

Uite cum tu inveti de la anotimpuri si de la copaci iar eu invat de la tine ce te invata pe tine anotimurile si copacii :P Thanks for sharing a good piece of wisdom :)

Ana St. spunea...

@ white shadow: :D

@ void: asculta-l pe maestrul yoda :))...da pot spune ca am avut o revelatie,da chiar imi place primavara asta,s-au intamplat atat de multe :D

irina spunea...

primavara parca si noi "inflorim", incercam sa dam kg in plus asimilate in timpul iernii[daca e cazul], cumparam hainute mai colorate :D, promitem ca de azi facem lucrurile mai cu atentie , o sa fim mai buni :D... ce mai...viata e frumoasa chiar daca mai apar unele dificultati!!

Ana St. spunea...

yap...si trebuie luata ca atare :D...pana la urma doar o viata avem asa ca trebuie sa profitam din plin de ea \:D/

Annie spunea...

O astfel de stare apare la inceput de indragostire sau cand vechile iubiri se intorc. Sau cand intrevezi speranta unor reveniri. Ai grija cum ii arati/spui ce simti this time.;)

Alex spunea...

iar ai pus muzica raruta si buna ;) offf, chiar trebuie sa ai grija de mine in privinta asta... cat despre ziua ploioasa... o astept... o simt, e aproape...
take care !

Unknown spunea...

nici un copac nu pastreaza goluri pentru frunzele pierdute. Deh, daca ne-ar iesi si noua asta in realitate...

Annie spunea...

Acuma, sincer, copacul nu pastreaza goluri pentru frunzele pierdute, dar nici nu are nevoie, pentru ca se "regenereaza" automat, in cicluri regulate.
In schimb, atunci cand ii sunt rupte crengile, care sunt cu adevarat importante, pierde seva si ramane cu cicatrici vizibile.

Aceste pierderi ii aduc insa forta, intelepciune si rezistenta. Poate creste frumos si dupa ce a pierdut crengi importante. Il inspira si ajuta soarele, lumina si caldura.

Ana spunea...

Ce post frumos cu o melodie perfecta pe fundal. Imi place mult ideea de zambet intr-o zi ploioasa..ar trebui sa devina un fel de slogan :)

Gabi spunea...

so..today was kinda' rainy.the song put a smile on my face:)
so..thanks.;;)