duminică, 16 martie 2008

In lumea mea


E asa liniste acum in jurul meu si tot ce privesc nu ma priveste.Sunt invizibila,sunt umbra timida a acestei zi de primavara si singuratatea e cu mine.Astept analizand fibra materiei ce defineste o lume care nu ma observa.In jur roiesc ganduri incerte definite prin propriul lor caracter umil.A mai trecut un ceas in toata grandoarea clipei prezente,iar pasii ce m-au dus pe strazile tacute din lumea mea au fost usor stersi de negarea realitatii.
Sunt visatoare,vreau mai mult decat normalul,vreau sa vad tot ce conteaza intr-o perspectiva contorsionata de imaginea acelei clipe unice.Suferinta e un lucru comun si toti cei care o necesita sunt atrasi intr-o cursa inutila.
Ma uit la voi in jos si rad cu lacrimi domnilor...cu sincere lacrimi...of! la naiba,iar va iubesc pe toti.Sa vedem daca puteti ajunge in lumea mea!

5 comentarii:

Alex spunea...

ai scris frumos, insa iarasi imi place mult de tot ... noapte frumoasa!

Alex spunea...

de melodie era vorba ;)

Bianca H. spunea...

ma bucur ca nu sunt singura:)

Ana St. spunea...

@ alex: mai mult de ce inseamna melodia? si cam asta simt :(

@white shadow: si yo ma bucur :D

Marian Badea spunea...

http://bocancul-literar.ro/cr/10626