duminică, 2 martie 2008

The dust monkey va recomanda...


Oboseala,toropeala,fericire,tristete,nebuneala,saptamana traznita,momente idioate,copii dand peste mine,eu cazand,eu ridicandu-ma,liceu,prieteni buni,prieteni enervanti,situatii penibile,babe nebune,mosi si mai nebuni,familie dusa,martisor prea mult,primavara racoroasa...cateva elemente din tot ce am,din tot ce patesc.
Once again the dust monkey defeated me,dar ii vin eu de hac la urmatoarea lupta.Saptamana asta am facut mai multe poze decat intr-o luna.Ciudat,dar m-am hotarat sa ii surprind pe oameni in timp ce fac chestii dubioase.
Am descoperit si cel mai bun cockteil:chocolate banana :)).Cate ganduri alearga acum prin minte,prea multe ca sa le prind.Vreau sa ma duc la un concert de jazz saptamana asta,sper sa am timp si sa nu mai am parte de necazuri absurde cum numai eu pot avea.
In rest toate bune si frumoase,viata e dulce,oamenii mai acrii,dar in final se completeaza.


Si cu asta va recomand si un film dragut: Persepolis :D
Hai si o melodie :P : de la Parov Stelar-the last dance


P.S.:Incerc sa ma las de cafea,da acum mai beau una asa ca sa nu va fie cu suparare :P :"

9 comentarii:

Annie spunea...

Hey, ai revenit...:) Unde mergi la concert de jazz, la Kristal?

Alex spunea...

auzi ? imi place muzica pe care o asculti, zau asa... daca vreodata ai chef sa ma culturalizezi si pe mine si stii un loc... ma las dus de val, deci poti indrazni sa ma inviti prin vreun locsor unde muzica buna mai are gustul usor dulceag al serilor de primavara :)

PS 1: deja ma descarcat o gramada de melodii Parov Stelar ;)
PS 2: felicitari cu cafeaua ... dar trebuie sa te apuci de altceva... incearca ciocolata calda :)

Ai grija de tine si sa visezi frumos !
Noapte buna !

Ana St. spunea...

@annie: nu la ala ca nu suport kristalul...canta un prieten de al meu intr-o cafenea...gothic(habar nu am unde e),sper sa am timp sa ma duc.Mi-ar fi placut sa merg si la ala din kristal da pacat ca se tine acolo :(


@alex: ma bucur ca ti-a placut parov stelar :D si pt binele omenirii o sa te culturalizez :))...ma enerveaza ca in green nu prea se mai tin concerte jazz in ultima vreme :(.Cat despre cafea....sa vedem pt cat timp ma las :P

irina spunea...

cred ca toate gandurile si agitatia au de-a face cu vremea!! suntem asa de grabiti si deloc rabdatori . :) frumos ce ai scris

Ana St. spunea...

asta cam asa e...nimeni nu se mai opreste ca sa admire viata pur si simplu...toti se grabesc catre ceva uitand esentialul :(...thanx :D

Fritz spunea...

Bravo tie ! Si aia este tot un drog da na......daca foloseste toata lumea nu aveau cum s ao interzica! :))

Annie spunea...

N-am mai fost in Green de... Numai stiu de cand. N-am mai fost nicaieri de nu mai stiu de cand. Working hard. Saptamana asta am program de dimineata. Asa ca la 15:30 gata treaba. Ajunsa la metrou, nu-mi venea sa o iau spre casa, desi ma trezisem cu noaptea in cap si eram destul de tired. Si m-am gandit sa iau primul metrou care ajunge. A ajuns cel care o lua spre Victoria, nu spre casa. Si asa am ajuns la Romana.Imi era asa de dor sa respir aer de Magheru. Am trecut pe langa Patria si Scala si Carturesti ca pe langa monumente istorice. Prima data anul asta. It was great. Am ajuns tarziu acasa, dar de data asta de drag.:)

Mie imi place in KRISTAL. Pentru ca am intalnit acolo intr-o seara un tip rebel cu fular verde.:)

Alex spunea...

iti multumesc, ramane doar s aimi dai un semn ceva... chiar vreau sa ma deschid si in directia asta... cred ca am ajuns sa ma maturizez inspre jazz... iar parov stelar e in mp3-ul meu de acum :)
Buna seara! Sa visezi frumos !

Ana St. spunea...

ma bucur ca ti-am deschis orizonturile :D....the dust monkey says hi and good night :P