vineri, 7 decembrie 2007

Turta Dulce



Am inceput sa visez la iarna,la aroma ei,la ninsoarea calma ce ma scoate din starea haotica in care ma regasesc adesea.Zapada imi amorteste simturile,ma duce intr-o alta dimensiune in care pot sa fiu eu,sa ma gandesc la tot fara teama,fara retinere.
Pana si saniuta rupta din podul bunicilor ma face sa zambesc din nou ca altadata,toate acele amintiri frumoase pe care le-am avut,toate acele ierni magice in care il asteptam pe Mos Craciun,toate aveau farmecul lor.Stiu ca poate suna cam infantil,dar in curand e ziua mea si ma simt de parca as avea o suta de ani,asa ca am preferat sa las un pic seriozitatea cu care tratez in general viata si sa scriu ceva mai simplu,ceva din amintiri.
Azi am macat turta dulce cu speranta ca voi regasi macar o farama din toata acea perioada in gustul ei.Din pacate nu am reusit,poate ca trebuie sa astept pana la Craciun,atunci o sa isi faca efectul.Imi place atat de mult turta dulce...e cred ca printre cele mai bune lucruri din lume.O cana de ceai fierbinte cu miere,scortisoara si lamaie si turta dulce...doar asta imi trebuie pentru a cuceri lumea(a da si o pereche de papuci pufosi).


Ascultand "Sweet sublime" de la Molly Johnson

5 comentarii:

Annie spunea...

Pentru mine, atmosfera de Craciun vine o data cu gustul de ciocolata si portocale. Impreuna, au un efect subit de energizare. Pentru mine...
Daca nu iti reuseste metoda Proustiana, incearca sa cauti spiritul Craciunului in fapte. Ordine in suflet si in ganduri, daruri pentru tine si pentru cei din jur, liniste, iubire, speranta, zambetul cuiva drag - adus de tine... Bafta!
Santa Clause is coming'to town ' ta da'ta da ta da da

Mr Sun spunea...

mdap.. lucrurile parca nu mai sunt lafel.. nu mai e aceeasi atmosfera..
Si nu vrea deloc sa ninga....

Vicky Olteanu spunea...

ba o sa ninga! sunt sigura. we'll make it snow :D

void spunea...

Dap seriozitatea trebuie lasata cat mai des deoparte, poate cu atat mai mult in perioada asta. Dupa post-ul tau mai mai ca imi vine sa fac un mic foc de vreascuri la mine in camera, dar presimt ca s-ar cam supara mom pe mine:P cosy asa, ar merge eventual si o povestioara citita si un somnic bun cum sper ca urmeaza eu sa fac acum:d

void spunea...

La multi ani, kiddo!

Da, da, stiu, 18 ani:d Dar nu se pune la tine pentru ca inca mai visezi frumos si daca mai visam inseama ca suntem niste copii, nu? Distractie placuta, sa zambesti si sa razi mult, un sfarsit de an cu cat mai multe bucurii si vezi ai grija ca de-acum daca faci prostioare poti sa ajungi la inchisoare! :))

P.S.: scuze de offtopic :P