miercuri, 12 decembrie 2007

La multe jeleuri!!!!


Hmmmm...azi in sfarsit e ziua mea dupa aceasta lunga asteptare(not really).Inca un an a mai trecut,un an plin de rasete,plansete,esecuri,reusite,neatentii,nebunii,mii de melodii ascultate,cativa oameni noi,un blog,noi perspective,vise,relaxari,tensiuni....doamne cate lucruri :O.
Chiar am patit eu toate astea...imi urez eu singura(desi suna cam narcisist) La multe jeleuri fericite caci asa prefer sa-mi masor viata...in jeleuri...sunt mult mai gustoase decat anii!!!!!:D

4 comentarii:

Anonim spunea...

la multe jeleuri și de la mine ;)

Ana St. spunea...

multam...multam :D:D

aripi de inger spunea...

La multe jeleuri!Bunguu jumping se face la bicaz sau la rasnov,100 dolari numai pe baza de programare.

Fritz spunea...

La multi ani ! Sa ne traiesti ! >:D<