miercuri, 31 octombrie 2007

Rostul unui pas facut dimineata


Ma trezesc dezamagita.A mai trecut o noapte in care corpul meu a refuzat sa doarma.Ma trezesc din stadiul amortit al mintii mele.Privesc in gol vreo zece minute doar pentru a-mi limpezi privirea.E miercuri, zi apasatoare si trista.Cu ce oare sa incep?...Stiu!!! Inceputul perfect ar fi valsul frunzelor in bataia vantului.Ma uit cum danseaza gratioase pana ating pamantul, cum nimeni nu le baga in seama si ele fac atata efort pentru a putea iesi in evidenta.Dar nu simt mila pentru ele, ba chiar consider ca o frunza exprima mai multa frumusete decat pot exprima cuvintele unui poet.Ma simteam eclipsata si umilita de magia lor.

Imi place atat de mult toamna, e un anotimp demn si intelept.Cat de mult mi-as dori sa inlocuiasaca vara.Singurul lucru care m-a cam deranjat a fost soarele care radea prea tare la mine....sau de mine, dar in orice caz nu cu mine.Iar a trecut o zi in care conversatiile inutile au turnat peste mine si m-au acoperit cu o pacla vascoasa de prostie.

Timpul asta...nenorocit micut!Aspira clipele mai repede decat inspir eu praful.

3 comentarii:

Fritz spunea...

Mie unul imi place tare mult iarna, dar iarna in adevaratul sens al cuvantului: cu ninsoare abundenta, sa adie usor vantul ca si cum ar vrea sa iti sopteasca ceva la ureche si s afie liniste, multa liniste ceva de genul sa auzi fiecare fulg de zapada cand atinge pamantul :))
! Multumesc pentru comentariu ! >:D<
P.S.: o sa te adaug in lista mea de blog-uri ! ;)

Mr Sun spunea...

prea fain, mie-mi place toamna pt ca..nush, pt mine toamna e maro, si mie imi place maroul.. doar sa nu ploua urat cu vant, sa ploua monoton, surd si etern... insinuand o stare de contemplare si nostalgie, cand adunam amintirile frumoase ale unor vremuri apuse.. toamna pare anotimpul filozofiilor despre viatza, al regasirii de sine.

Ana St. spunea...

Da, si iarna e un anotimp magic, dar din pacat a cam disparut iarna aia perfecta care ne face sa ne simtim cu adevarat bine...parca toamna si-a mai pastrat din consistenta.