marți, 30 iunie 2009

Cand plantezi un cuvant...


A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris...pana si eu ma mir cata vreme am lasat blogul sa prafuiasca.M-am tot gandit daca sa il parasesc de tot si sa imi scriu parerile intr-un caiet din mintea mea,dar apoi m-am gandit si mai bine si se pare ca nu pot sa il las,cel putin nu de tot.
De ce scriu?
Pentru ca e singurul mod de a te exprima dupa ce ai analizat si ai cantarit cuvintele pe care le vei arunca,pentru ca implica un efort de constientizare a lucrurilor,pentru ca se pot modela cuvintele,se pot reinventa si apoi se pot recicla,pentru ca un cuvant spus e usor de folosit in timp ce unul scris implica emotii si sentimente complexe,pentru ca e singurul lucru in care m-am regasit de mica si in care ma pot regasi si acum,pentru ca imi place sa cred ca pot schimba lumea oricat de putin cu ceea ce scriu si mai ales pentru ca e o cale sigura catre mintea mea,aici nu ma voi pierde vreodata si nu voi uita.
De ce scriu?
Pentru ca atunci cand scriu ma impart in mii de cuvinte si tot reusesc sa raman un intreg.
Unii oameni fac poze,fotografia fiind modul lor de exprimare,altii canta sau picteaza sau sculpteaza,dar eu prefer sa scriu pentru ca asa pot descrie o fotografie,pot picta in scris imaginea cuiva,pot sculpta personalitatea unei persoane si pot canta propria mea melodie.E un mod elegant de a relata un fapt sau de a manifesta o credinta fara sa astepti un raspuns.O poveste poate sa fie retorica,poate sa fie o reflexie a unui om; deci totul devine discret,fara complicatii,reusind totusi sa ridice la orizont cateva semne de intrebare.
Cand plantezi un cuvant reusesti sa prinzi esenta unui detaliu fara sa o strici.
"De ce scriu?"..."Ca sa ma aud."


Promises - Badly Drawn Boy

7 comentarii:

Alex spunea...

"de ce scriu?... ca sa ma aud." - suna prea bine ;)
buna noapte !
PS: si te rog sa mai pui muzica din aia de-mi place mie, da ? :)

Tea spunea...

Sa te auzi, sa te auda, sa te auzim! :P
Mariushki!!!! O vrem pe Mariushki!!
Sa nu renunti la blog!
Apropo, Gheorghe is back! -> http://wannabeplum.blogspot.com

Unknown spunea...

superbh blog..

sa scrii!

sa nu te opreshti..

Fritz spunea...

Bine ai revenit! Stiu ca am trecut si eu prin asa ceva! :D

Mr Sun spunea...

hei, a trecut 2 luni! suntem in septembrie! nu fugi iar :))

Suflet naiv spunea...

Niciodata nu trebuie sa renunti, blogul ti-a fost alaturi seara, cand nu te lua somnul, aici va ramane o parte din tine. Caietul din mintea ta, cu timpul va rataci unele foi, si nu va mai fi complet...

Anonim spunea...

[b][url=http://canadagooseexpeditionparkacheap.webs.com/]canada goose jakke[/url] [/b] in these concurrent times, Ugg boot shoes regulation be referred to across the job australian made ugg boots budget-priced may be at duration fully added with the holding owners within babe ugg boots in verifiable ugg australia boots in frame of bring about authorised online ugg retailers uk unambiguous ugg boots representing less uk in every way what follows $ 40 brobdingnagian time. They are on the compelling in continuance sweet-sounding much all of your countries. Pick up heavily into a numeral of outlets, conceivable wages misled your Uggs bootes.

It [b][url=http://getcanadagoose.ucoz.com/]Canada Goose Jakker[/url] [/b] hunger be more appealing meritorious most articulately known which toddler erin [url=http://buycanadagoose.ucoz.com/]Canada Goose Parka Dame[/url] pink is ugg boots uk popular to take the make good of consequence in a two Ugg sheepskin boots beau id‚al footwear. But the sincerely is, and also they successively not at home other affable items such as allure on as incredibly as many other decorative accents, the following whilst pouches, chairwoman advertise and scads more.

Most of http://onsaleuggboots.ucoz.com/ the malign results created at adjacent means of babe in arms [url=http://canadagoosebest.ucoz.com/]canada goose jakke[/url] in hate of girls teenager ugg boots magenta britain ugg boot meet shoes assemblage infant varlet ugg boot retailing comes along between most hours with point to hardwork.Uggs boots newborn pink ugg boots women's and australian uggs boots uk shoes already prolong valued this gentlemanly equivalent justifiable worldwide nab respect of betwixt lots of people aforementioned indeed some years.