duminică, 18 ianuarie 2009

Mazgalit


Peste cateva enunturi au trecut cortine grele apartinand timpului.Totul s-a schimbat intr-o fractiune dintr-o nanosecunda, iar misterul a devenit cunoscut.Stim cum sa aplicam invingerea in scopul obtinerii victoriei si afisam ipocrizie pentru a primi sinceritatea.Ne nastem carturari si murim intr-o mare de ignoranta, dar pastram intodeauna spiritul nevoii, spiritul unui sentiment mazgalit...amorf, ruginit, jignit de stralucirea altor simtiri nobile, inrait de esenta noastra si pierdut in colturi intunecate ale unui imperiu sfarsit.
Am adus intr-un timp insusiri pure extraordinarului, dar tot ce a ramas e cenusiu si trist.Cred ca noi doi ne-am cam saturat de indicatii si sfaturi transparente, am obosit privind "bunatatea" altora in ceea ce priveste existenta.Nu suntem decat doi martiri insuficienti si batjocoriti de incantarile lor iar, imensul adevar se strange intr-o boaba lasand loc teatrului paralel.
Nu iti face griji, totul va fi gasit la fel si peste eternitate!


Salvation - Koop

2 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

interesant... mi a placut :D

Alex spunea...

lui alex ii place:
1. cum ai scris de data asta, ai imbinat cuvintele foarte bine pentru a-mi crea o stare... nu stiu nici cum s-o numesc...

2. Koop, tot de la tine am ascultat prima oara...

Buna noapte !